Hej folket

Hej, nu har precis mormor & morfar varit här och ätit med oss.
Jag och älskling har ju inte så mycket för oss nu när min familj är på semester, huset för oss själva..
Så vi bjöd hit mormor & morfar på lite god middag, det blev ngn kyckling gryta med ris, också gjorde vi chickenbits till också, mumma* såsen var av curry och grädde typ, :p hehe gottgott. Nu sitter jag bara här och gör nästan ingenting, arg som satan på min blogg fortf. för att den inte vill som jag vill, antagligen för att jag inte kan ngt om bloggar (xD) hehe.
Mormor tog även med sig massa massa tidningar med korsord, som jag börjat lösa nu när jag inte kan sova så bra, då kan man sitta med det ett litet tag så ögonen blir trötta iaf :p haha. Annars ikväll så har vi inget mer planerat, längtar efter att få lägga mig och sova, men är inte trött ännu såå... Imorgon kommer nog Erika m. familj hit, tror jag. Ska käka gott och sådär. jaja ni får ha de bra folket :)
_ _ _ _

TACK, till alla som komenterat om designen, glädjer mig att många vill hjälpa :D
KramKram / E och Bebis i magen <3


ursäkta skärpan...

Graviditets vecka: 34

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0