Godmorgon folk

Tjooo alla.
20/1 idag då, imorgon är det prick 1 månad kvar till BF (<3) Vi längtar såå efter dig bebiiiis!
Imorgon fyller även min kusin år, grattis gumman (<3) Och Erika och Miliam kommer hit en stund med tror jag :D
På lördag kommer mamma och pappa hem, längtar efter dom (<3) ! Meeen, snart kommer farmor hit och hämtar mig, tråkligt att vara hemma själv, så jag ska hem till henne en stund idag, trevligt :) hihi. Älskling kommer hem till mig efter skolan runt 3 tiden typ :) Vaknade tidigare imorse av att jag fick kramp i mitt ben, aaaaj vad ont det gjordee, väckte simon (eller skrek på honon) för jag fattade inte vad som hände först när jag bara vakna och det gjorde så ont, men sen förstog jag då, haha (snacka om seg) och sträckte på benet och det gick över efter en stund. Men gosch,, vad jag är öm i benet nu :o haha jäjä, är man gravid så är man :D Och det är jag glad för, älskar vår lille plutt där inne i magen, messsst av allt!(<3) Men nu ska ja kila, skulle bara skriva ett snabbt inlägg. Blir nog mer sedan när jag kommit hem från farmor :p Ska även ta lite bilder om jag orkar idag, och lägga in. ha de götttans folk.


32 dagar kvar till BF <3333

Graviditets vecka: 36

Kommentarer
Nina

Har ni kommit på ngn bra namn till erat barn?

2009-01-20 20:12:08
URL: http://nijnas.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0