Falska människor rakt igenom

Ni är verkligen falska rakt igenom alltså, att ni inte ser det själva, är för mig helt sjukt rent ut sagt !

Jo, såhär är det...
På min pojkväns skola ( där jag gick innan med ) så rök jag ihop med många människor, sa att vi inte ville ha med varandra och göra mer och massa skit, men NU när jag är gravid så läser fan hur många som helst från den skolan min blogg. Det är för mig helt sjukt, har man bett någon att dra från ens liv, då ska man inte heller läsa dens blogg, i min blogg skriver jag mycket om mitt liv, varför vill dom läsa det när dom var så dumma mot mig då? Haha, sjukt alltså. Det är med nöje som jag sätter lås på min blogg, ni är bara såå nyfikna på min graviditet så det står er upp i .....
Att ni orkar, har ni inget annat liv än att läsa MIN blogg om MIN graviditet? Asså shit, man kan ju bara sitta och as garva åt dom allesammans :) Förstår mig inte på dom, och dom förstår nog sig inte på sig själva heller, jag vet vilka ni är som läser min blogg så ni kan inte riktigt komma undan med det. Så när ni läser detta, jag vill inte att dom från min pojkväns skola läser min blogg ( finns undantag, tex. min kära kusin Emilia då, ända människan därifrån som jag kommer överränns med iaf, typ, finns en till men nämner inte namn tror hon vet vem hon är. ) Resten kan gå och läsa någon annns blogg om dom inte har något bättre för sig. Snart blir det att jag sätter lösen igen, Ikväll :D MED NÖÖÖÖÖÖÖJE KÄRA FOLK ! synd, hade igentligen velat ha min blogg öppen för alla dom andra trevliga/snälla människorna här inne på blogg, fan :( att vissa ska göra så att andra inte kan läsa min blogg... tråkigt som in i asså ! Aja. Ni trevliga människor får ha de göttans, <3

Kommentarer
frida

dom är nog ganska avvis att du är gravid och vågar vara det,..

2009-01-18 14:42:22
URL: http://vincentsmamma.blogg.se/
Cassandra

Hej! Jo hon mår jätte bra och har nyss fått sina tänder. Anledningen att hon föddes förtidigt var att jag fik havandeskapsförgiftning och var tvungen att sättas igång :)

2009-01-18 14:46:26
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/
emma

hoppas du inte tror att jag är en av dom som bara är ute efter din graviditet och så:(.

blir lite depp när du ska sätta lås på bloggen:(

2009-01-18 16:25:30
URL: http://emmasvahn.blogg.se/
Emma

Synd att du ska sätta lås på bloggen, men vissa människor vill bara folk illa så jag förstår dig. Men jag gick i Simons gamla klass, och jag vill gärna fortsätta läsa din blogg. Så om du vill ge mig lösen, skicka ett mejl. Det är inget måste om du inte vill, eftersom att jag går på den skolan ..

2009-01-18 18:05:53
Anonym

Hej! Fick inte lösenordet sist, vill gärna ha tilldin bdb med om ja får..



Hampussmamma på BDB

2009-01-18 18:23:44
Madeleine

skulle man kunna få lösenordet? :) har läst din blogg länge nu, och så tråkigt att man måste sluta läsa bara för att vissa människor är som dom är, jag bor i gävle, ifall det var något du ville veta. du kan väl mejla lösenordet om det går bra, skulle vara jätteroligt. måste också passa på att ge dig all lycka till din lilla familj :) sköt om er

2009-01-18 19:29:53
Louise

Jag har fortfarande inte fått nått lösen till din blogg och när jag såg att du skulle sätta lösen redan ikväll fick jag lite panik :P hehe Du kan skicka lösen till min Bilddagbok om du vill heter schyberg där. vill gärna ha lösen till din me :D hehe

2009-01-18 19:34:37
URL: http://louiseschyberg.blogg.se/
Erika - miliams mamma (snart 2barnsmamma)

om det är någon som du tvekar på, skicka ip adressen till mig så kollar jag upp dom ;D

2009-01-18 19:38:16
URL: http://eriikabjoorkman.blogg.se/
emma

du kan få ta väck den här kommentaren sen om du vill men jag står för vad jag tycker iaf.



visst jag började skriva med dig efter du blivit gravid och jag kännre dig inte alls, vet bara att du är mickas (en väldigt bra vän till mig) kusin. och jag tycker att det är modigt att våga stå upp mot dom som är emot att du inte ska vara gravid m.m. men visst du gör vad du vill. såg att du har tatt väck mig från bdb. hoppas du, bebisen och simon blir lyckliga iaf :}

2009-01-18 20:15:27
URL: http://emmabywords.blogg.se/
sanna

Ja, alla har blivit så nyfikna sedan man blev gravid, det är bara fler o fler som läser ens blogg och som kollar ens bilddagbok. Varför ´blir man så intressant nu? Tycker bara de är jobbiga ^^ inte de som själva är gravida eller har barn, men de andra..

2009-01-18 20:15:40
jennie (ungmamma18)

Aaa herregud att folk orkar hålla på. Dom är avundsjuka på att dom inte har det underbara som du har. Det är verkligen jobbigt med sånna som man inte alls känner o inte ens vet vilka dom är osså försöker dom bli vän med en bara för man ska ha barn! Man blir ju totalgalen!

Men ska du inte skaffa lösen längre?

Kram

2009-01-18 21:19:11
URL: http://jennieocholiver.blogg.se/
Sandra

Jag skulle gärna vilja ha ditt lösen :)

Jag har läst din blogg länge och vill fortsätta med det också :)

2009-01-31 14:42:18
URL: http://sandraelfberg.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0