Dirty Dancing




Ojoj, vaknade vid 07 -tiden imorse och ville bara gå upp, benen värkte men jag tänkte att går jag upp nu och äta så kommer jag må illa och gå och sova igen och sedan må ännu sämre, så jag somnade om igen och tänkte: Nu är de ljust klockan måste vara runt 11 -tiden, nahe, den var 09,05 :O bara! men min mage verkligen skreeek efter mat så jag pallrade mig upp medans älskling sov som en stock (: haha. Åt en macka, sedan satte jag på Dirty Dancing, så himla bra film asså, började lipa i slutet också, som vanligt :p hehe, och extra känslig är man ju när man är gravid med. Känner hur bebisen kickar där inne, så mysigt! Blir så himla glad när du är vaken och sparkar där inne för fullt (<3) Känner även av massa sammandragningar nu, och igår tryckte det, typ neråt i magen på mig, jag blev lite nervös där först, men hm.. det är ju inte långt kvar nu så det är ju inte konstigt försäkrade Simon, så blev lugn igen :) Skönt att ha en stöttande pojkvän vill jag lova (<3) hihi. Idag är det 45 dagar kvar tills Beräknad Förlossning, jag är spänd och bara längtar så otroligt tills jag får se mitt barn, åååååh :')

_ _ _ _ _ _ _

Även ny design också, måste jag ju skriva!
Älsklingen min har gjort bilden eller "headern" eller vad man nu kallar det i "bloggspråk" (xD) haha.
Och sedan har Paulina (som jag länkat) hjälpt mig få in allt på plats och färgerna i bakgrunden osv. tack så jätte mycket! :D Jag är verkligen jätte nöjd! Men nu ska jag ta och kila, hörs. / E och Bebis <3

Graviditets vecka: 34


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0