Besök

Nu är S mamma och pappa här, väntar på min mormor och morfar nu med bara :p S lär sin mamma spela Guitar Hero, haha, det går bättre och bättre :D Ska lura till morfar att spela det sen, han som säger att han inte kan, men det kan han säkert, får la se ;) S pappa håller på med maten, kyckling -gryta m. ris, yammii... gottans! Pratade även med min mamma och pappa innan, dom har det bra :D saknar dom så! <3 Men dom kommer ju hem om ngra dagar så får stå ut :) Är bara 33 dagar kvar tills vårt lilla hjärta är beräknad att födas <3 Min bror sitter där uppe och göra något, hoppas han kommer ner och äter med oss snart bara :) Nu känner jag hur bebisen ligger och hickar, aw mammas och pappas älskling <3 hihi så myyysigt :)) blir så glaaaaaaad :D Har massa halsbränna just nu, mår illa när jag får halsbränna.. ushiii, hoppas jag kan äta så inte illamåendet håller i sig allt för mycket. :p jaja. sånt man får tåla nu när det är så nära ;D hihi.

PUSS på fint folk.



Graviditets vecka: 36

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0