2009 - 1 Januari

Välkommen 2009 !

Då är det alltså den 1 januari 2009 nu då.
Nästa månad blir jag och min älskling föräldrar <3
Längtar som bara den efter att få träffa den som bor/bott i min kropp i snart 9 månader !
Och den 12:e fyller min kära mamma år & den 21:e min kusin & jag själv fyller den 28:e,, hihi


Igår firade jag och älskling nyår hemma hos Erika & Jimmy :) Lika god mat som alltid, och Erika gjorde sin "special sås" haha, med massa salt, godaste såsen som finns. Och massa gott godis som vanligt. Sedan gick killarna ut för att smälla massa... Och vid 12 slaget trodde jag att älskling skulle komma in, men nej så blev det inte, men jag firade in det nya året tillsammans med Erika & Miliam vilket var massa trevligt :D Vi satt och kollade på raketerna, och Erika berättade att när hon väntade Miliam så längtade hon tills månaden innan han var beräknad för att då kan man säga "nästa månad ska jag ha bebis" och självklart så var det första jag sa efter 12 slaget "Erika, nu kan jag säga att nästa månad ska jag ha bebis" HAHA :D åh, längtar! Men tack till Erika och Jimmy för trevligt sällskap, som alltid :)) Förlåt även för mitt lilla ryck... jag irriterar mig på allting just nu för tiden, rycket jag fick var på min pojkvän.. han får stå ut med ganska mycket nu! Pussar på min bebis <3

Graviditets vecka: 33

Kommentarer
Erika - mamma till miliam

hoppas stämningen blev bra mellan dig o simon ^^

tack för igår !! <3

2009-01-01 19:24:03
URL: http://eriikabjoorkman.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0