17:e januari

Då är det alltså den 17e januari idag och mina föräldrar åker på semester igen som jag tidigare skrivit, eftersom mamma fick den i bröllopspresent av pappa och av oss alla som födelsedagspresent :) hoppas dom får det roligt, saknar dom redan...

Magen ömmar, igår drog det liksom i sidorna på magen som mensverk eller vad man kan kalla det, blev lite orolig men vågade inget säga till någon, så satt och hade ont ett bra tag... sedan berättade jag för mamma, vilade lite och sedan gick det över, men då fick jag fruktansvärt ont i revbenen, kändes som jag inte kunde andas så lätt... hängde över handfatet, gick till köket, hängde över diskbänken. Oj, aldrig haft så ont i min graviditet. Men det finns dom som haft det värre, så ska inte klaga alls. Det hör ju till nu i slutet på graviditeten, bara 35 dagar kvar så, inte konstigt inte :) hehe. Men min mage ömmar som in i booombeeen.. måste vara alla bristningar och att bebisen inte är så liten längre så den ligger kanske där och gottar sig och trycker mot mammas mage :) haha love my baby <3 och med detta menar jag absolut inte att klaga över min graviditet, men som sagt så har jag denna bloggen för att skriva om Mitt liv, och Mitt liv består till mesta dels av min graviditet så jag vill bara skriva om hur jag känner för att sedan kunna gå tillbaka och läsa om det senare :) hoppas ni förstår och tar det på rätt sätt.

_ _ _ _ _ _ _ _
Ikväll kommer Erika Jimmy och Miliam hit, ska käka tacos, gottgottt :D hihi. trevligt!
Bror och älskling spelar Guitar Hero ( stavning? )
Har inte hunnit ge ut mitt lösen till alla, håller på... det kommer det kommer :)
Ha de göttans folk.




MAMMA OCH PAPPA ÄLSKAR DIG BEBIIIIS <3

 

Graviditets vecka: 35


Kommentarer
Erika - miliams mamma (snart 2barnsmamma)

yeeah, idag kommer vi :D hihi

2009-01-17 10:54:08
URL: http://eriikabjoorkman.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0