Welcome february

1 februari 2009 är väldigt välkommet nu. Om 20 dagar är det beräknat att jag ska bli mamma, men vi får se om älsklingen stannar kvar lite längre och myser eller kanske kommer ut tidigare så jag få pussa på dig? Du är välkommen när du är redo att möta världen, älskade barn (<3) Vi längtar efter dig, och är här när du tar klivet ut i livet baby. Du är en del av oss, och jag lovar, jag tycker du är finast i världen, och det tycker far din med vill jag lova dig :)

_ _ _ _ _ _ _ _
Så, nu har jag alltså öppnat min blogg för ett "sista försök" som man kan kalla det. Får jag en anonym komentar till om massa strunt prat, så antingen blockar jag eller så tar jag väck den, kommer också att göra så att jag måste acceptera komentarerna innan dom syns i bloggen, och en sak till. Ni kan inte trycka ner mig, genom att säga massa fult, för jag älskar min bebis, och det finns inget eller ingen som kan ändra på det, så är det bara och så kommer det alltid att vara. Mamma älskar bebis, bebis älskar mamma :) så är det, så sluta skriva anonymt, det ända ni är omgona och fega, stora fegisar är ni, man kan ju bara flabba åt er när ni komenterar anonymt eller säger falska namn, en mamma tar inte åt sig på det sättet om ni tror det, inte jag iaf, jag är så glad över mitt barn att lyckan aldrig varit större (<3) så det är bara onödigt av er att lägga energi på att skriva skit, för jag bryr mig ändå inte :) hihi.

En annan sak med, jag vill verkligen få min blogg "tipp topp" nu, vill vara heeeelt nöjd med den för att ge bloggningen en chans till så om det är någon som är SUPER BRA PÅ DESGIN, så snälla fixa min blogg mega fin, snälla snälla...
Skulle vara skitsnällt om ngn vill, alla säger bara "ja, senare kan ja hjälpa" men ja vill skriva nu nu nu :p så om de är ngn som är riktigt snäll och vill hjälpa så skriv direkt :D puss och kram skum banan / E och Bebis

Graviditets vecka: 38


Kommentarer
frida

vill jätte gärna ha ditt lösen om man får?:D..

Vi kasnke träffas isommar lr något genom erika b.. hade varit roligt. allt roligt att känna Mammor :D

2009-02-01 22:03:08
URL: http://vincentsmamma.blogg.se/
Lina, marsbarnet

Lycka till erica!:)

2009-02-02 09:58:06

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0