varm oboy



Vaknde vid 7 imorse för skulle igentligen med mamma på lite ärenden, men jag orkade faktiskt inte, så stannade hemma. Somnade om tills kl: 10 ungefär. Älskling kom från skolan vid 2 och vi har inte gjort så mycket idag, slappat. Jag är trött och vill ha min bebis ute nu, längtar så enormt efter att få träffa dig, du som bor i min mage, och har gjort i nära 9 månader. Mamma tycker det är dags att träffas nu, men plutten vill väl stanna inne en stund till :) haha. Mamma får vänta ett tag till, baby <3 10 dagar tills BF idag. Puss och Kram / E och Bebis

Graviditets vecka: 39

Kommentarer
annamaria

heej! skulle jättegärna vilja ha lösenordet till din bdb så jag kan bli vän med dej där och titta på dina bilder! :) heter hampussmamma där :P

2009-02-11 22:32:50
URL: http://mammatillhampus.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0