The O.C



Har sedan länge varit ett stort "fan" av serien The O.C
Så när jag fyllde år så fick jag säsong 2 utav mamma och pappa
( dock så hade jag redan den, men slarvat bort vissa skivor och ville ha hela säsongen )
Så nu har jag 2 skivor kvar att nörda mig med sedan får jag helt enkelt kolla om dom igen, haha
Har även skivor från både säsong 1 och 3 innan med, hälften har jag slarvat bort men får se dom som är kvar
Men, nu när jag snart är mamma så har jag tagit större ansvar för mina saker och är noga med att lägga tillbaka skivorna där dom ska vara, efter att jag använt dom. Så hoppas jag förblir lika nogrann med den saken, hehe. Yepp, men sedan till en annan sak... Jag vill nog faktiskt inte köpa säsong 4, vill inte se den tror jag, har sett lite snuttar av den innan när den gick på tv:n men, efter att Marissa dör i säsong 3 så tycker jag att det inte är riktigt "The O.C" längre, alla blir deppiga och det blir inte alls samma serie som innan:/ Hm, synd att hon inte ville vara med mera. Men sånt är det, men jag väljer att kolla på säsong 1,2,3 sedan skiter jag i 4:an. Jaooo, Och min största idol i denna serie är då helt klart Adam Brody, hahaha han vet ju vad humor är iaf, och dom säger att han har samma humor utanför serien som han har när han är med i O.C och jag diggar han en massa :D Ha de göttans people / E och Baby - älskar min baby, älskar min pojkvän, mest i världen <3



Graviditets vecka: 38

Kommentarer
jennie (ungmamma18)

Nu ska jag skaffa lösenord på min blogg, vill du ha den så får du skriva de :p ska du skaffa de på din med snart igen?

2009-02-02 21:48:51
URL: http://jennieocholiver.blogg.se/
nalle

The oc är bra men One tree hill är nästan bättre:)

2009-02-03 12:30:15
URL: http://lillafrokenhelgesson.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0