Socker ?

Jag och Mamma åt precis, potatismos och någon god röra till det. mumma *
Iaf, vi satt och snackade om hur mycket socker man igentligen äter...
Jag dricker i perioder mycket oboy nu sedan jag blev gravid, ett jävla sug efter det
Sedan är det sylt på mackan, eller marmelad, oftast lite godis på helgen (men jag tkr inte om godis så myk)
Men då köper jag ist massa choklad och vräker, och på flingorna hade ja socker förr, men slutat med det nu!
Men ändå, det är en jädrans massa socker man får i sig.
Nej, nu ska jag bli nyttig, hädan efter blir det frukt -sallad för min del, det är faktiskt godare än godis!
Ärligt, jag tycker det faktiskt. Men oboyen får jag ha, den är sååå good.. men jag har knappt ngt oboy -pulver i, så..
men lite är ju alltid något så jag ska inte säga ngt här. Hehe :p Jaja, nog snackat om det.
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Fan vad lata ni är med att komentera? Först vill ni att jag ska öppna bloggen, sedan är det tydligen ingen som komenterar? Detta var lite tråkigt... :/ Jaja. Blir lösen igen innan bebisen kommer, det är bara 18 dagar kvar tills pluttis är beräknad <3 Jag börjar bli riktigt nervös inför förlossningen nu, ojojoj :p Men hoppas den går bra, sålänge min bebis mår bra så är jag nöjd! Den saken är säkrare än säkrast ! Yes. Ska in till stan när älsk slutar skolan, han jag och mamms ska inhandla dom sista sakerna till vår lilla, så snart är allting förberett, så du har allt när vi kommer hem baby :) hihi. Vi har flicknamn till bebben, och vi hade pojknamn med, men så plötsligt satt vi och snacka, och vi vill inte alls ha de namnet som vi sagt innan, så nu blir det att leta vidare :D Vi har nog tjatat ut de andra namnet rätt myk, eftersom vi haft det ett tag och så.. men nu vill vi hitta ett som verkligen fastnar rejält! Så kom med förslag :D gärna lite ovanligt, men inte för ovanligt, då tappar min pojkvän hakan, lagom vanligt liksom ;) hih. Pusspussss / E och vackraste pluttt i magen <3

Graviditets vecka: 38


Kommentarer
nalle

du kan väl lämna ut lösen såfall?;)

2009-02-03 12:04:45
URL: http://lillafrokenhelgesson.blogg.se/
nalle

ja du gör ju som du vill;) Tycker bara de va intresant.känner igen dig men kan ej komma på vart.

2009-02-03 12:28:30
URL: http://lillafrokenhelgesson.blogg.se/
jennie (ungmamma18)

det förstår jag att du inte vill o de e bra :) du kan ju skicka det till bdb meddelande då syns det ju bara för mej :) bdb namn = JELEN

2009-02-03 12:41:53
URL: http://[email protected]
Erika - miliams mamma (snart 2barnsmamma)

jaa folk suuuger numera på att kommentera!! tråkigt folk :P dom vill bara läsa, det är ju därför dom inte vill du ska sätta lösen.. alltså är det nyfikna jävlaar!

haha xD

2009-02-03 14:42:11
URL: http://eriikabjoorkman.blogg.se/
Erika - miliams mamma (snart 2barnsmamma)

förresten, köp hem allt som fattas nu, sen kommer den, det lovar jag, den väntar bara på att allt ska bli klart xD haha.

så när du minst anar det (i veckan) så kommer den ^^ haha :D

2009-02-03 14:43:23
URL: http://eriikabjoorkman.blogg.se/
emma hansson

förlåt, har aldrig varit bra på att kommentera (a) men kul att du öppnat bloggen igen :}

2009-02-03 15:29:19
URL: http://emmabywords.blogg.se/
emma

jag komenterar gärna, har mkt tankar:). hur är det med dig nu sen vi sist prata?:)

2009-02-03 15:38:44
URL: http://emmasvahn.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0