Ny design

Tjooosan allesammans, eller kanske godmorgon, klockan är då bara 7:09 och jag ska vara hos Bm kl. 8:00 så ska snart göra mig iordning. Som ni ser så har jag ny design, tycker om den massa, jätte nöjd! Har stört mig på sidan av min blogg för att den sett så tråkig ut innan, men nu är jag super nöjd! Och headern är skit snygg med tycker jag, så tack Cassandra (som är länk där nere) det är hon som fixat den, super duktig :D Ska hem till min älskling idag med, efter att han slutat skolan, var ju hos han igår med, vi fick lassagne, mumsigt* hihi. Och det där med att jag var på dåligt humör igår för det med kameran, så är det en himla tur att jag har så snälla mormor och morfar, får låna 2000kr av dom till den, sedan har jag pengar själv och min älskling lägger också till, hihi, mamma som fixat det :D Så nu är jag glad. Men när vi köper den det vet jag inte, eftersom jag vill välja heeelt rätt så jag inte ångrar mig.

Sedan åter till en annan sak, jag är ju född 28:e januari, men var igentligen beräknad till den 9:e februari (dock 1992) så enligt ultraljudet är jag 12 dagar tidig och min bror med, och på måndag så är det den 9:e februari (2009 då haha) och det är 12 dagar innan jag har bf enligt ultraljudet, tänk om jag får då, haha skulle vara lite kul faktiskt :) Både jag och min bror är enligt ultraljudet födda exakt 12 dagar tidigare än bf. Gissa om mamma blev paff när vattnet gick och hon räknade ut att det var 12 dagar tidigt med både mig och min lillebror, hehe :p jäjä. Om jag hinner idag innan jag ska till min älsk, så ska jag försöka hinna med iaf att knäppa några bilder på magen, så ni kan se hur mycket den sjunkit. Hihi, men ni får ha de bra. Puss och Kram / E och Bebis ♥ mamma och pappa älskar dig högst på jorden, mest av allt, du är bäst baby !

Kommentarer
Johanna Ekelund

åh vad fint det blev =D

alltid roligare att blogga när det är nytt och så också (;

2009-02-05 09:17:35
URL: http://diaryofanobody.blogg.se/
emma hansson

jättesnygg design :D

vad är det för sorts kamera du vill ha? :)

2009-02-05 10:13:19
URL: http://emmabywords.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0