Internet krånglar

Förlåt för att jag inte svarar på era komentarer, jag försöker men vårat internet har tydligen fått ett jädra spel just nu, kan vara inne här och skriva men fan inte komentera tillbaka till folk, man blir galen på sånt. Men jag fixar det så fort internetet vill sammarbeta med mig igen, hehe och det kan ju ta ett tag. Sitter bara här nu, älskling åkte för en stund sedan bara, saknar honom redan ju. Känner vår lilla bebis inne i magen röra sig lite nu, hihi, så myspys! Märks att den inte har så mycket plats nu längre, fler och fler bristningar och bebis börjar bli stor så man känner hur den "buffar och knuffar" där inne, utan det är inte längre så att man känner hur den kan slå en kullerbytta, det är det för lite plats för. Men en liten fot, rumpa eller knä kan plötsligt dyka upp så magen ser rolig ut, hihi, så himla mysigt! Kan ligga och kolla på det hur länge som helst, när den rör sig <3 Var på babyproffsen idag, fick täcke, kudde och lite annat av min snälla mamma :) hihi. Sen vill min bror som faktiskt blir morbror snart, köpa något för dyra pengar sa han :D haha. Så han ska få fixa lite saker när vi ligger på BB, lovar att vår bebbe kommer få världens grymmaste morbror, yepp :) hihi. Men såklart så är mamma och pappa bästa ;D hihi. Längtar så himla mycket efter vår lilla älskling, kom ut nu! Erika gissar på att den kommer i veckan och min morfar tror att den kommer i helgen, så vi får se :D En rolig sak är att, jag föddes den 28:e jan, dock 1992 haha :p Men jag var 12 dagar tidig så jag var beräknad till den 9:e feb. Och på Måndag så är det den 9:e feb. fast dock 2009, men så jag tror den kommer på måndag, haha :p spännande som bara deeeen! Vi får la se när den är berädd att möta världen. Älsk och jag sparar pengar till att köpa en systemkamera, ska bli as roligt att ta massa fotto sedan, vi vill ha den för att ta flesta bilder på babyn såklart! :)<3 Nu orkar jag inte skriva så mycket mer för denna kväll. Ha de göttaans folk. Pussss / E och Baby <3


ÄR DET NÅGON SOM VILL FIXA MIN DESIGN RIKTIGT FIN? SNÄLLA !


Graviditets vecka: 38



Kommentarer
Cassandra

hehe, jag kan verkligen förstå de, de är så himla mysigat att ha en liten bebis, fadt min tjej är inte så liten längre :P



nej vi hade inte de svårt att hitta på ett namn :) :P Vi hade våra namn :P hege



Visst kan jag hjälpa dig. Men de är inte jag som gjort min, men kan göra liknade, jag kan pröva göra en till dig om du vill :) adda min msn

2009-02-03 23:34:23
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/
MizthaNguyen (v.

Hejsan, titta gärna in i min blogg! finns egen musik & dansvideos & dikter. Kommentera gärna senaste inlägget på min låt :)

2009-02-03 23:56:55
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/
Sandra [snart 2barnsmamma]

Tittar in och önskar lycka till med allt! :)

2009-02-04 10:11:02
URL: http://sandrastomberg.blogg.se/
emma hansson

det är nog inte ditt internet, jag har haft det problemet med och många fler. men nu funkar det :) det hade varit kul om den kom den 9 :) fast också kul om den kom på alla hjärtans dag, men lite långt dit ^^ :)

2009-02-04 10:17:35
URL: http://emmabywords.blogg.se/
emma

jag orkar lixom inte mer, det är lixom vad jag än gör som han bara flippar sönder utan anledning. känns så jälva jobbigt. vill inte ha det så, men om jag försöker fixa det genom att inte säja så mkt om min egen åsikt så bara säjer han att jag inte pratar med honom :S fattar inte vad jag ska göra:(

2009-02-04 11:05:57
URL: http://emmasvahn.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0