Godkväll


Godkväll folk.
Idag vaknade jag och älskling runt 10:tiden, käkade frukost och lite så. Sedan körde mina föräldrar oss till honom, var där ett par timmar medans min bror spelade fotbolls -cup, där dom kom 3:a, mycket bra! Sedan hämtade mina föräldrar oss igen efter det, och då åkte vi hem, lagade middag - fisk och potatis mm. Mums :) Gott! Sedan poppade vi lite popcorn och hela familjen spelade Wii, bowling och golf, hahaha, alltid kul att spela med familjen. Hihi. Ska upp tidigt imorgon, jag och mammsen ska hämta älskling i skolan kl. 9:40 och vidare för att plocka upp hans mamma och in till sjunkan för ultraljud. Ska ta en dusch me älskling snart, om han vill duscha, annars får han sitta utanför och prata med mig, haha :) Mamma satte in en plast -stol i duschen innan, för att jag har så ont av att stå upp länge, hehe mamma har oftast bäst idéer att komma med, bra att ha henne. Måste bara säga att, jag har inte kunnat dricka kaffe på länge pga mitt graviditets -illamående, men idag tilläts det en liten kopp faktiskt, gott gott. Vad tyckte ni om melodifestivalen? Ni som såg på det då. Själv tycker jag att det blir bara sämre för varje år dom har det, tråkigt eftersom dom kunde haft mycket bättre musiksmak, dock kanske inte riktigt min, haha men bättre än detta. Nej, det är helt enkelt inte roligt att kolla på det längre (min åsikt) Sedan vet man ju inte vad ni tycker? Men men, Ni får ha de bra / E och vår fina Bebis

Graviditets vecka: 39


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0