Dåligt humör

Jag är på fruktansvärt dåligt humör just nu, vill köpa en kamera men den finns inte i lager och jag har inte allt för mycket pengar heller. Föräldrapenningen får jag inte förränns efter bebisen har kommit eftersom vi skickade in den lite sent, tog fel på pappren.... Hm, aja. Skitsamma, får kolla om älskling vill ringa in och se om dom får in fler snart, så jag kan köpa den på delbetalning eller vad det nu heter? Aja, hoppas på det iaf! Vill så gärna ha denna kameran nu, innan förlossningen, vill ju kunna ta dom första bilderna på babyn helt perfekt :) Såklart! Men vi får se, pojkvännen har annars en bra kamera så det är ju inte så att vi inte har, det är bara att denna är superbra, så vill gärna ha den och jag är sån som om jag vill ha något, så vill jag ha det NU med detsamma, hahaha och det är inte alltid en stark sida hos mig tror jag. Men vi får se hur det blir. Nog snackat om det.

Vaknade kl 7:30 då älskling ringde och väckte mig, påväg till school, han sa att de va massa kallt ute och frös, medans jag låg med täcket jämte mig, kunde inte ha det på, svettas som in i bomben nu i slutet på graviditeten (har iofs gjort det hela graviditeten) och det är inte konstigt, hehe. Kl är nu runt 13:00 och älsk slutar ca: 14.00 så ska hem till han en timme efter att han slutat, tar ju tid för han att ta bussen och sedan gå en bit, så japp. Ska käka där ikvällen med. E tror att bebis kommer i veckan och min Morfar gissar på till helgen, själv gissar jag på Måndag som jag redan skrivit :p Så vi får se vad som stämmer, eller om plutten kanske vill vara inne i mammas mage och mysa lite längre än beräknad förlossning? Hihi, bara du mår bra så är mamma lyckligast i världen baby <3 Nu vaknade bebisen känner jag, åh mysmysmys :') Blir så glad när jag vet att du lever där inne! Imorgon blir det besök hos Bm, hoppas hoppas att allting är bra med dig älsklings bebis! <3 Funderar på att göra mig en kopp varm mjölk (haha) har ingen oboy hemma och jag fryser, så det får nog bli så, säg vad ni vill, men men :) och något annat gottigt till det, och nörda tv:n -mina The O.C filmer såklart :D yää. haha! Ska kila nu, skriver nog mer ikväll när jag kommer hem från min babe <3 Pusssssen / E och Bebiiis ♥


- inte för att jag ser ut så när jag är sur över att kameran jag ska köpa inte finns i lager, men haha denna bilden får bli bra ändå. ;D

Graviditets vecka: 38

Kommentarer
emma

jag gör en gissning på att bebis kommer den 11/2 :D

2009-02-04 14:26:11
URL: http://emmasvahn.blogg.se/
Matilda

Hejhej, haft en bra dag ? =)

2009-02-04 16:59:45
URL: http://matildasundkler.blogg.se/
Cassandra

Glömde nog skriva de :D hahaha

[email protected]

2009-02-04 18:26:54
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/
Isabel

Hej hej! va rolig att se någon mer som ska med ha barn snart, själv är jag beräknat den 20/feb men tror att min lillan (hon) kommer på måndag hoppas i alla fall eller i veckan. lycka till! vi får se vems kommer först hehehe

2009-02-04 19:53:46
Erika - miliams mamma (snart 2barnsmamma)

svar: åååh,kan inte imon :( min mormor ska komma..

men en annan dag snart får vi träffas :D

2009-02-04 20:01:52
URL: http://eriikabjoorkman.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0