8 dagar tills bf <3

8 dagar tills beräknad förlossning, mamma och pappa längtar så mycket efter dig, så mycket att jag måste gråta en skvätt :') tänk, att den 16:e juni fick vi plusset på stickan, den 17:e juni fick vi bekräftat svart på vitt av barnmorskan att vi väntar barn. Kommer aldrig glömma det, när jag såg plusset, satte mig ner på toagolvet, la handen på magen och log, simon satte sig på toalocket, haha och bara log, min bror stog jämte och var minst lika glad och sa att jag måste behålla det. Och jag svara: SÅKLART VI SKA! :D haha, ojoj... den dagen, in my mind for always! Och idag är det 8 dagar kvar tills du är beräknad, mamma och pappa har väntat länge, jag har spytt som en gris hela sommaren, gråtit många dagar och många nätter, rädd för allt som kan hända dig, och jag blir räddare för varje dag, men snart är du beräknad, du kan komma närsom, och mamma och pappa är gladast i världen för varje spark, varje rörelse du gör. Baby, du är vår värld!

MAMMA OCH PAPPA ÄLSKAR DIG GAAAAAAAAALET MYCKET !!!!!!!!!!! <3

Idag är jag verkligen förkyld, varit uppe i natt och käkat is -glass för min hals gjort såå ont. Sovit länge, måste vila så jag blir bra snart. Hoppas fan att det går över snart, tycker inte om att vara förkyld:( men vem gör det igentligen? haha :p ha de gött alla folk. Puss och Kram / E och Bebis

Graviditets vecka: 39

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0