15e februari

idag är det den 15:e februari, och idag är det endast 6 dagar kvar tills beräknad förlossning, gissa om vi sitter och längtar och väntar på att vattnet ska gå, slemmproppen eller värkarna ska smyga sig på. Men har inte kännt något ont ännu, jaja, det är ju 6 dagar kvar tills det är beräknad så jag kanske går över tiden. Men då får man ju ta det :) Hehe, man har ju inget annat val. Nu rör sig plutten där inne <3 Trångt med plats nu, så varför inte titta ut ? :D hihi. Aja, ska kila nu, ska äta gott ikväll - fläskfilée gryta med potatis och den goda såsen som Erika lärs oss :D Hehe. Dom skulle kommit hit idag men lilla Miliam blev sjuk :/ Stackars, hoppas han blir bra snart igen :) Jag har varit massa förkyld, och det verkar inte ge med sig riktigt, ont i halsen är över men näsan är täppt, ajaa.. ha de göttans people / E och BebisMamma och pappa älskar dig lille hjärtat <3

Vad tyckte ni om melodifestivalen igår?
- Själv tycker jag då inte om Amy Diamond (stavning) ?
Ush neee, men det är jag det :)

Graviditets vecka: 39

Kommentarer
Erika - miliams mamma (snart 2barnsmamma)

ja stackars min bebis som är sjuk :(

men jag HOPPAS ni vill ses i veckan när han är lite bättre :D. Om inte er bebis har tittat ut tills dess förstås ;D vilket vi hoppas på :D meeen jag hoppas jag får träffa er ändå i veckan, antingen med bebis i magen eller oxå utanför^^

puss

2009-02-15 20:41:11
URL: http://eriikabjoorkman.blogg.se/
jessica

jag tyckte heller inte om amy diamond "/

liksom så ja xD

hur mår du nu?

2009-02-18 12:57:51

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0