Vår Jul 2009

Hej igen allihopa, var ett bra tag sedan nu etersom vår dator har gått sönder, men idag så köpte simon en ny - mini pc. eller vad det nu kallas, haha. så jag fick lov att testa den lite :)

23 December:
Morbror och hans tjej kom hem från tjeckien, så vi var där och fikade, senare på dagen så kom dom även hit till oss och fikade :) på kvällen före julafton har vi som tradition i vår familj att äta julmat tillsammans, så det blev också gjort, slog även in dom sista julklapparna, sedan blev det att spela bingolotto as usual ;p

24 December - Julafton:
Vaknade vid 7-tiden, öppna paket under julgranen, hem till mormor och morfar för att äta julfrukosten som alltid, öppna lite paket, får dagen att gåå.. myspys.. hälsa på min 90-åriga gammelmormor, hem till min mormor och morfar igen för att äta, senare kollar vi kalle ankas jul, öppnar julklappar igen (dom större - dyrare) kan man väl säga, hem till min farmor och farfar, käkar middag och tomten kommer än en gång till oss för att lämna massor med klappar. Otroligt kort om denna dagen, men har inte tid att skriva massa om julen nu, ni får veta senare om allt som vi fick i julklapp osv.. hihi.

25 December:
Vi åkte som vanligt till min mormor och morfar för att äta middag med hela släkten, men idag hoppade vi över julmaten för att käka kalkon m.m, man blir lagom trött på julmat efter 2 dagar, enligt oss iaf :) hehe. senare, hem och mysa med nya filmer m.m..

26 December:
Åker in till staden och handlar lite på rean, fikar med kusin och hennes mamma, trevligt :) köpte även julklapp till simons föräldrar och senare  på dagen tog vi bussen dit och lämnade den, fikade lite och fick också en julklapp av dom :)

___________

Idag har vi även varit hos Neos farmor och fikat :) Det var jätte trevligt, ska även beställa hem ett foto till dom på mej, simon och neo :) hihi. Sedan hämtade mina föräldrar oss och vi åkte in till staden igen och shoppade lite på presentkorten, haha, fick ganska mycket + att simon köpte sig en mini pc då, som sagt.

Ska kila nu.

Någon som vill designa min blogg? Pallar inte blogga annars :(
pusspuss.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0