Hårförlängning och färg

Min kusin var här imorse med hårförlängningen som vi beställde i helgen, den hade kommit igår.
Så nu har hon satt dit det och jag är jätte nöjd :)
Sitter även med blonderingsfärg i håret, hoppas på bra resultat!
Återstår att se om några minuter..
Vill ni se bild frästen?

Efter håret är tvättat och torkat ska jag sätta på lösnaglar, kommer bli nice som bara den!
Neo tog två steg idag frästen, min pappa hade honom så pappa kom och berättade, eftersom jag var nere i källaren och färgade håret då, stolt som bara den :D

Nu ska jag kila, ha de fint!

&..
Ett riktigt gott nytt år allihopa!

Kommentarer
jenny, - mamma till Milo ♥

sv: det går finfint med Milo :) lite jobbigt imelllan åt i och med han har kolik men tur nog så försvinner det med tiden :)

2009-12-31 17:03:49
URL: http://ayotechnology.blogg.se/
zandra

jag hjälper dig gärna med blogg design :) om du säger hur du vill ha den med bilder och färger och sånt :)

2010-01-03 22:21:34
URL: http://zandrapommer.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0