30.12.09

Komentar från anonym:
Min son är fem månader, snart sex och är nästan lika lång :P han är 71 cm hehe

Svar:
Okej? Men varken jag eller simon är långa så vore lite konstigt om Neo blev en jätte lång bebis och dessutom ligger han lite över kurvan på sin längd, enligt BVC sköterskan så han ligger precis som han ska, det är bra med det!

Vi har varit på lång promenad med mina föräldrar i snön idag, gick även inom cafét och köpte lite god fika. Jag har tvättat för fullt idag och Simon städar hela vårt rum där uppe, Neo busar med sina saker.

Har beställt foton från fotografen idag som vi tog i Oktober, har redan ett men vi ville ha fler så vi ringde och beställde det + att simons föräldrar också ska få ett på oss alla 3 så det är beställt alltihop.

Min kusin messade mej i lördags och frågade om vi skulle beställa hem äkta löshår, och det var självklart att jag ville, eftersom jag fått hårfärg i julklapp av simon så vill jag ju ha äkta så jag kan färga det i samma färg som mitt vanliga hår, haha :)

Beställde även hem lite saker från cdon.com igår

Sex and the city - the movie
Against all odds
+ två skivor

Nu ska ja byta blöja på lilleman, puss och kram / Mamma Erica


Kommentarer
Sara, Mamma till Joline <3

Sv: Ja precis :) Jo med oss är det bra, julen har varit stressig men bra med tanke på att det skulle vara kalas också :p Hur är det med er då? :)

Kram

2009-12-30 09:17:22
URL: http://saraelinmarie.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0