1 December

Tjenixxxen allihoooopa!

Redan den 1 December idag! Och nuuuu närmar sig julafton med stora kliv :D

Jag och Neo var nere i stan innan imorse och det är bara 1 grad varmt ute, bbrrr..
När vi kom hem så busade vi lite och Neo fick gröt, nu har han somnat och jag håller på med mat till honom.
Idag blir det:
Fisk med potatis, morötter och ärtor.
Det gillar han massa, man får ta det man har hemma även om allt inte passar ihop så är det nyttigt :)
Sedan brukar jag ha lite krydda i som BVC gett som förslag - vitpeppar och timjan.

Nu ställer sig Neo upp mot allting, och vi har satt upp grindar lite här och var i huset som behövs.
Vi har även plockat väck allting i skåpen som anses farligt för nu öppnar han överallt så vi måste köpa sån barnsäkert så han inte kan öppna dom + att han kryper fortare för varje dag och nu går det undan som bara den :D

Har tagit en del bilder på mig och min lilla familj. Tänkte lägga upp dom sen ikväll om någon vill?

Måste kila, fixat mat.
Puss&Kram/ Erica m. familj <3

Kommentarer
Emma Johansson

Ja lägg upp bilderna :D

2009-12-01 20:16:44
URL: http://evlj.blogg.se/
Frida

jaaa, lägg upp bilderna =D

2009-12-02 08:42:41
Anna bergström

Ja det tycker jag:)

2009-12-02 09:16:28
URL: http://annabegris.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0