Tänkte lägga ut..

Lite bilder på magen sen, och på när Neo var liten liten pojke, och lite på mej själv när jag var liten, ni kanske ser någon likhet. Jag kan inte lägga ut bilder på min bror när han var liten, för det vet jag inte om jag får, men då hade ni sett kopior iaf :O dom är verkligen lika!! Jag kan heller inte lägga ut bilder på när Simon var lite för det har jag inte frågat han så det gör jag inte, sedan har vi tyvärr inga heller, så vi vet ju inte om Neo är lik Simon när han var liten :/ lite synd.. men jag har ju sett bilder på S när jag var gravid, när han var typ nyfödd men jag kan inte se någon likhet eftersom jag glömt hur bilderna såg ut.

Vill ni se bilder på mej när ja va liten? Och några på Neo, som jämförelse!
Jag lägger bara ut om ni komenterar ja eller nej :)

Kommentarer
Emma

ja det vill vi:D

2009-08-25 14:56:29
URL: http://litenloppa.blogg.se/
Frida

Ja de vill vi =D

2009-08-25 20:25:43
Carroo

jaaaaaaa :)

2009-08-25 21:35:01

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0