Söndag

Jaha, idag är det söndag.
Simon sitter och matar Neo. Vi har varit ute mycket idag, tog fram parasollet och en filt och myste med lillpojken, tog massa foton med, som jag kanske slänger in ikväll, om ni vill se? Vi vaknade runt 8-tiden imorse med, snäll bebis som låter oss sova hela natten :) hihi. Vi köpte tre filmer för ett tag sedan så tror vi ska sätta oss ner och se dom lite senare i eftermiddag/kväll. Mamma&Pappa är på fotbollsmatch med min lillebror, hoppas dom vinner! + att vi har huset för oss själva en stund, vilket är lite skönt men nu får dom gärna komma hem :D hehe. Imorgon har vi funderingar på att fiska en runda på morgonen vid 8-9 tiden eller något, det är mys :D ta med frallor och lite varm oboy, det är myspys :)

Neo har ätit sin välling för typ 3:e dagen i rad, vi har ju gått över till välling nu - Mjölkfri !
Om 3 veckor ska vi börja med den vällingen med mjölk, om han inte visar tecken på allergi då, men det tror varken läkarna på akuten, hudmottagninen eller vi själva. Så eksemen är torr-eksem vad vi tror :) Salvan hjälper ju så! Sedan har vi gjort päron-puré idag, mums på den* hihi.

Ska fixa med header'n ikväll, det är roligt! :D
Men nu har jag en fråga också, är det någon som vill fixa lite med min meny åt mig? - Den vill inte riktigt som jag vill!
Så är det så någon snäll som har tid eller lust att sätta sig och få mitt lösen och få till den riktigt fin?

Nu ska jag ut igen, det är fint väder ju :D lagom varmt ute idag!
Längtar tills torsdag & fredag!

ha de fint.
mamma älskar dig Neo, mest <3


Du är den bästa som finns min pojk!






Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0