Rubrikerna är svåra..

..Om man har dålig fantasi, vilket jag har. Haha.

Någon som läser Pappa Simons blogg?

Iaf, Simon sitter och myser med Neo i soffan, efter att Simon varit ute en stund, lånade lillens cykel och körde och grejsa massa med den, fråga mej inte varför men han ville väl ut och röra sig lite :) Så jag satte lillen i sin babysitter och så gjorde jag oboy, men inte "vanlig oboy" utan jag tog mjölk blandat med grädde och värmde, och så la jag ljus blockchoklad i, mumms :) Så när S kom in så var det klart, och det var skit gott verkligen!

Vällingen tog slut innan så vi ska gå och köpa nya sedan, men Neo ska först ha gröt, så blir välling lite senare :)
Vad har ni för mat-vanor för era barn? Med hur mycket mellanrum äter dom? - Fråga till er Mammor.
Neo äter ungefär var 4:e timme, om inte lite längre ibland då han sover eller busar :)

Jag och Simon ska sätta på en film snart och kolla på den, medans jag lägger Neo på en filt och busar med honom samtidigt :D haha, jag kan inte sitta stilla och kolla på film så jag leker hellre med bebis på golvet :) och tjuvkikar lite på filmen lite då och då!

Det är jätte fint väder ute, så vi har varit ute nästan hela dagen, men nu känner vi för att hålla oss inne lite och slappa. Imorgon är det måndag, dagarna går väldigt fort, men som sagt.. känns som att det är långt till onsdag, torsdag & fredag. bara för vi längtar dit :)

Onsdag - BVC, 6mån. kontroll med Neo
Torsdag - Handla såna där jeans-tights? Bad Olja till Neo m.m & en annan sak, säger inte nu !
Fredag - Hemlis + att jag inte har en aning om vad vi ska göra efter, haha :)
Lördag - Kräftskiva hos min faster :D


Fick ju fina bilder innan på Neo, ska lägga upp dom senare, men just nu har jag inte tid till det. ska gosa med mina pojkar nu <3 pussen.


Mammas & Pappas bebis <3




Kommentarer
Susannah

Måste bara få säga att neo är massamassa söt :D Lycka till med allt!

2009-08-23 18:32:05
Lizzie

well idag har vi bara njutit av solen..

Får väl passa på när det är lagom varmt ute=).

Vad har ni själva hittat på med idag?:D

2009-08-23 20:25:47
URL: http://chibi84.blogg.se/
Virre - mamma till Dennis

Ja vi bor i lägenhet och har en stor gård så de är rätt så många som bor här så de blir väl så att man inte har någon kontakt..

2009-08-23 21:23:17
URL: http://glittermammans.blogg.se/
Sofie ( Elias mamma )

Elias äter också var fjärde timme om nu inte längre mellan rum :) gjorde han när han ammade också. va sten hård med det, så att det inte skulle bli så att jag va tvungen sitta och ammam hela tiden ..

2009-08-23 21:57:12
URL: http://sofie90le.devote.se/
nathalie

jag kikar in på simons blogg ibland :D

2009-08-24 20:55:19
URL: http://jagochettlilamoln.blogspot.com/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0