rubrik, vad är det ?

Alohaaa på er.
Suttit och vräkt ostbågar till programmet Unga mödrar från Norge. Man kan verkligen inte sluta äta ostbågar när man väl börjat. Imorse så gick vi en lång runda på en timme ungefär, jag simon och lillen <3 igår morse gjorde vi samma sak, vaknade och gick ut en lång runda men då på 1 och en halv timme, då vaknar man minsann, och det var härligt väder båda idag och igår på morgonen så, skönt! Ikväll är det jag som lagar maten, det blir ungsbakade potatis och stek, mumaaa :)



Jag är såå dålig med rubrikerna nu för tiden, men det får ni la tåla :) hehe.

Neo är på rummet och myser med sin pappa nu, för mamma E ska ju fixa maten som sagt, men just nu ska steken bara puttra så jag smet hit en liten stund. Imorgon ska vi in och bada Neo igen för hans torr-eksem, och hälsa på en kompis till familjen med tror jag :) På tisdag ska vi iväg på utflykt med mormor och morfar och mamma, som det är bestämt nu iaf, det ska bli myspys :D Nu ska jag kila. Puss på min vackra son, mamma älskar dig allra mest, för alltid, du är hela mitt hjärta. <3 Och Simon med, självklart :) !

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0