Öppna förskolan

Vi funderar på att gå till öppna förskolan, men det beror helt på hur jag mår. Har haft ont av magkataren nu med så har ringt läkaren, skulle ringe igenom imorgon direkt klockan 8 så får göra det. Men om jag mår bra så ska vi gå dit tänkte vi, trevligt? kanske! :)

Nu kan jag se statistiken igen, men dom har ändrat den, ful är den.. enligt mig! hehe :p Att folk hela tiden måste ändra på saker och ting, man blir ju för tusan tookiiig! Aja.

På onsdag blir det att ta foto med min lilla familj <3

Nu sover Neo i sin vagn och jag har precis tagit ett varmt bad för att jag har så ont i magen :(
Nu ska jag kila, ha de så bra. pussen

Kommentarer
My

Åhh ska ni ta familje foto hos fotografen ? =)

Eller blir det bara foto på Neo ?

Kram

2009-08-31 12:07:09
URL: http://mysenn.blogg.se/
Katarina & Neo

såg att du varit inne och skrivit en rad hos oss :) alltid lika roligt när folk gör det :)

Vad söt eran Neo är :)

2009-08-31 12:43:39
URL: http://www.wiggo.org

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0