oj oj oj

..att människor bara ooooorkaaar..

fick en komentar:
vad jobbigt att bo hemma när man har barn =/

jag blir irriterad till en början att folk pallar äns skriva så, men tar det med en nypa salt och skrattar åt denna personen istället :) NEJ, det är inte jobbigt att bo hemma när man har barn, jag och min simon tar hand om vår lille son SJÄLVA, och vi städar, tvättar, diskar och allt som ska göras även när man bor själv och kommer flytta tills jag blir 18år alltså är det inte länge vi bor hemma till då, så nej se inte så negativt på saker och ting lilla du, då blir du säkert en positivare människa som folk tycker det är trevligare att ha som läsare i sina bloggar :)) testa vettja!!!!!! varför skulle det vara jobbigt att bo hemma med Neo? vad är det för skillnad från innan vi hade vår son? JO, det är fan så mycket BÄTTRE NU <3!

Eller vad säger ni andra UNGA MAMMOR? som denna stackars människa har ont av i guess, man ska vara ung förälder, JAG ÄR STOLT!

Kommentarer
Jennie - mamma till Oliver

Hm.. jag kan säga att jag inte riktigt håller med om att det är så lätt att bo hemma hos päronen med sitt barn. Men det är jag det :p

2009-08-07 19:19:29
URL: http://jennieocholiver.blogg.se/
Erika - Miliam & Miltons mamma <3

Jag tycker det underlättar en heeel del när man bor hemma!!!!

Man slipper tänka på PRECIS ALLT, vilket man måste göra när man bor själv.

Fast en dag kommer den dagen, men det är då det.. Jag njuter av tiden jag bor hemma med mamma!!



Sv: jo klart jag hänger med dit :)

2009-08-07 20:48:05
URL: http://eriikabjoorkman.blogg.se/
Lizzie

Själv tyckte jag det var lite små jobbigt och bo hemma när jag hade min son liten :).

Jag var visserligen 19 år när jag fick min son och hade ju en del och ta,blev ju dumpad av min sons pappa samma dag som jag berätta att jag var gravid,så jag var helt ensam om det hela och det var ganska så underlättandra och var till stor hjälp och bo hemma med en liten :).Själv flyttade jag året därpå när jag fyllt 20 år :)

Tycker du har rätt i att vänta tills du fyller 18 år med att flytta :)

Och personen som skrev det där taskiga är bra svartsjuk misstänker jag.

Gratulerar till sonen förresten och stå på dej :).

Jag vet att man får ta en hel del skit som ung förälder =//

2009-08-09 19:42:28
URL: http://chibi84.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0