Nu lägger jag in bilder

Nu håller jag på att lägga in pic's från kameran till datorn, som vi tagit idag och lite från andra dagar.
Kanske kanske slänger in dom ikväll (ifall jag har tid) vi får se. Ska nämligen grilla och lite sånt gottigt ikväll :) yamii*
Jag har precis skalat potatisen och pappa kommer nog snart hem, då blir det han som grillar :p

Fick jätte fina bilder på oss, jätte nöjd med bilderna :)
Jag tog några på S och Neo och han tog några på mig och Neo, sedan några på bara Neo självklart :D Sötnosen! <3
Det blir grillad fläskfilée ikväll med potatis och sås, gottgott.
Det började blåsa lite nu för en stund sedan när vi satt ute och fikade, så vi får se om det blir att sitta inne och äta, annars är det mys att sitta ute tycker jag :)
Ska kolla film ikväll med tror jag, hann aldrig se filmerna igår, låg och snackade i sängen istället, glömde bort filmerna :p tss..

- Tack för alla filmtips föresten, så blir det lite pengar över denna månaden så kanske det blir att köpa en billig film, jag slösar inte pengar på dyra filmer, det finns många som är billiga och bra på samma gång ;) hehe. Vill ju "slösa" eller man ska säga 'spendera' mina pengar på vår vackra son! :)
Nu busar min bror & simon med Neo.
Min bror är nog en av Neo's favoriter, ibland skriker han på morgonen när han blir hungrig och vi håller på med maten, så kommer min bror ner och då blir Neo plötsligt jätte glad, hahaha :D det är så gulligt!

Ha en skön kväll, i värmen kära läsare :) Så kanske kanske det blir bilder ikväll. Men vi får se om jag har tid, annars blir det la imorgon kan jag tänka mig! Pussss / MammaErica!

Kommentarer
BECCA

Hur gammal är du :) ?

2009-08-14 21:55:00
URL: http://beccapizarro.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0