Nu har vi ätit

Nu har vi precis ätit, det var gott att få i sig lite mat, jag äter lite dåligt på dagarna, har inte riktigt aptit förränns på kvällen, då blir jag vrålhungrig och äter en massa. Men jag har börjat skärpa mig och äta lite mer på dagarna nu, gjorde precis kaffe så jag ska gå och hämta en kopp, kommer strax....

Så, kaffe med mjölk och socker är mumma :D

Ibland när jag ser folk röka, så är jag så jävlar glad att jag slutade med den skiten & jag tänker aldrig börja igen!
Det är sin sak att ta en cigg vid speciella saker som tex. midsommar, då tog jag en cigg med en vän till mig, vi satt på altanen och snackade, allmänt trevligt liksom. Gick in, tvättade händerna och sköljde av munnen med vatten, för att Neo inte skulle känna av det så mycket. Men aldrig att jag skulle få för mig att röka på hel-tid igen, kanske en enstaka ciggarett på tex. nyår eller midsommar, inte annars! Aldrig! Vi sparar massor med pengar jag och simon till Neo för att vi skiter i cigg, ush, det är äckligt att röka! jag gillar inte att åka hem till folk som röker inne, för Neo's skull! Jag har absolut inte ont av om andra röker, men inomhus är lite väl, enligt mig!

Imorgon blir det BVC som gäller och skolan, kolla om kusin är där också, Mikka läser du min blogg? Haha, isåfall kan du väl höra av dig här eller på bdb om du är i skolan imorgon och hinner säga hej :) ?

Fick lappar idag om Baby-café.
Sedan fick vi en annan lapp om något som man kunde gå på och sjunga med sina barn osv..
Trevligt att dom hittar på såna här saker tycker jag, men jag har ännu inte bestämt mig för hur jag ska göra i höst det här med att träffa andra folk för mycket! Vi får se :)

Vi ska ju som sagt fiska idag igen, jag och min lilla familj <3 sedan blir det att gå vidare till min mormor och morfar tror jag, för att äta kvällsmat där, mormor lagar alltid god mat :D hehe. Hoppas på bättre fiske-lycka idag än igår! haha, en liten mört är inget att hurra för precis xD tss. Ska nog gå och baka en sockerkaka tills vi ska fiska, mums :)


En liten gosse, här var han inte gammal. Åh, mammas pojke <3

Kommentarer
jessica

så söt =)

2009-08-25 14:31:00
URL: http://theshedevil.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0