Nu har jag fixat mig

Nu har jag fixat mig och lillprinsen sover i vagnen. Simon ska ut en runda och jag sitter här med en kopp kaffe, det är gottt :) Jag och lillen badade innan, han tycker det är så roligt att plaska med händerna så vattnet stänker över allt i hela badrummet, haha. Innan i morse så fick Neo gröt och sedan efterätt av sin mormor, då blev det Banan blandat med Hallon, det smakade super gott, haha :p han gillade det massor iaf.

vad gör ni denna lördag?
- här regnar det för fulla muggar, eller just nu håller det uppe men har regnat och blåst en hel del. men nu kikar faktiskt solen fram, vi får hoppas att den stannar så vi kan sitta ute eftersom jag tycker att kräftor och räkor luktar jätte äckligt och klöks nästan bara jag ser dom.. uussh, men där blir en varmrätt ikväll med, den får väl ja ta lite extra av som inte tycker om räkor och kräftor, haha :p

Tycker ni om räkor/kräftor?

jag och älskling har funderat på att sätta lås på bloggen, jag gör det av en anledning - att inte en viss familj ska läsa och kolla mina bilder. men det tåls att fundera på, jag vill isåfall ge ut mitt lösen till alla er kära läsare, utom dom då! men jag är inte säker ännu, för jag har fått så många underbara läsare som svarar på mina frågor, som skriver massa snälla komentarer, så jag vill helst inte.. men vi får se!
isåfall så ska ni få mitt lösen allihopa, utom dom 3 då!

Ha en bra dag kära läsare.

Kommentarer
Mickaela

Nej sätt inte lösen :)

2009-08-30 02:40:01
Anna bergström

Ja jag har jätte bra kontakt med min mamma idag. Hon sköter sitt liv vilket jag är glad för. Hon har 2 barns som bor hemma på 6 och 11 år och det sköter hon jätte bra:) är simon ett är yngre än dig?

2009-08-30 10:03:00
URL: http://annabergis.blogg.se/
Susannah

Åh, sätt inte lösen. hade varit så tråkigt att inte kunna fortsätta läsa. Men förstår att det är jobbigt då vissa man inte vill ska läsa, gör det ändå.

2009-08-30 16:41:39
URL: http://iweekh.blogspot.com
Anna Bergström

Ja jag har faktiskt 6 yngre syskon. Jag har en bror som är 11 månader yngre än mig, Sen har jag 3 bröder på pappas sida som jag kanpt träffa för jag har ingen kontakt med min pappa. Men mina bröder har själv tagit kontakt med mig vilket betyder så otroligt. Sen har jag en 11 årig syster och en 6 årig bror som jag skrev innan, och det är på mammas sida. Jag trodd ni var lika gamla så såg jag att han fyllde 16 så blev lite förvirrad så jag frågade:) Jag tycker det är jätte starkt av Simon i den unga åldern att gå in för det och ta pappa rollen seriöst. Min pappa var också 17 och han fick mig en jag var en leksak för honom som man kunde behandla hur man ville. Men säger det ännu en gång att det är riktigt kul att läsa om dig/er. Sen har ni fått en underbara vacker son:) Anna

2009-08-30 20:20:59
URL: http://annabergis.blogg.se/
emma hansson

vi som precis börjat snacka :p haha

men förlåt för att jag överreagerade då du och emma bråkade ^^

2009-08-31 15:34:57
URL: http://ilye.blogg.se/
anitha

hur kan man vara så hatisk!!!! ISTÄLLET FÖR ATT DU SKA LÅSA BLOGGEN FÖR 3PERS,SÅ KAN DU JU VARA SÅ ÄRLIG(SOM DU TYDL ALLTID ÄR)o skriva att det är barnets farmor o farfar som du vill så illa.

Hur mogen är man...lär dej detta ordspråket: Älska Glömma o Förlåta.....får inte ens kolla bilderna på din blogg på sitt första barnbarn...det kallar ja lågt.

Nu undrar du vem jag är,jag är ditt barns farmors arbetsk heter Anitha o ser hur jävla dåligt hon mår,för att du tydl har ett hjärta av sten...men ja önskar er all lycka med er lilla son.

Tur han är liten så han inte är medveten om det "ruttna"runt omkring honom!!!

2009-08-31 16:02:54

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0