När dyker dom upp?

Man kan verkligen undra när Neo kommer få sin första tand alltså..
Sedan han var ca 2månader så har han haft ont av tänderna från och till
Snart är han 6månader, kan dom komma snart ? :D haha
Nej, det tar sin tid och de kan dröja länge länge till..
Men man längtar ju såå :)
Han har väldigt ont av dom just nu med, tycker synd om han :(
Som ni ser på bilden så är händerna i munnen 24/h om dygnet!
Fick ge han en panodil igår kväll så han kunde sova gott utan att ha ont.
Och den hjälpte :)

Det sägs att det är bra om barnen inte får tänder för tidigt, stämmer det verkligen?
Jag vet liksom folk som har fått tänder tidigt och inte f*n är det något fel på dom?
En myt kanske? Gammla gummor skrock eller ? :D
Vad tror ni ?
Jag personligen tror inte på det, eftersom jag känner folk som fått tänder
tidigt och har hur fina tänder som helst, förstår inte varför dom inte skulle vara
lika bra som dom som får tänder väldigt sent? Nej, myt säger jag bara.. i guess!


Kommentarer
madde

jag vet en bebis som föddes med en tand ute så det är nog helt olika :)

2009-08-17 09:25:44

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0