Nalle Puh's ordspråk & citat

( Jag älskar Nalle Puh's filmer )

1. Om en person du talar med inte tycks lyssna, var tålamodig.
Det kan helt enkelt vara så att han har lite ludd i ena örat.

2. Ingen kan vara nere med en ballong!

3. Fastän det är förfärligt gott att äta honung, så finns det ett ögonblick alldeles innan man börjar äta den, som är nästan ännu bättre. ( stämmer ju, är man jätte sugen på något så är det nästan godare precis innan man tar en bild, haha )

4. Om snöret inte håller, utan går av, är det bara att försöka med ett annat snöre.

5. Kära Nalle, sa Christoffer Robin, vad jag tycker mycket om dig. Det gör jag med, sa Puh.

Jag älskar barn-filmer, haha dom är så söta :) Kommer sitta och kolla med Neo när han blir några år ;)
Vilka håller med mig? - Disney äger!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0