Min älskade Neo


Någon minut gammal


På BB

Kommentarer
Denise- Emilias Mamma

jo han brukar faktiskt göra det.. fast då bara typ som kompisar..men det finns en del tjejer jag vet att dom har gillat han.. o det gör mig ännu mera svartsjuk, även när han pratar med sina ex o så..

din då ? pratar han med andra tjejer? vad tkr du om det isf?

2009-08-17 10:25:50
URL: http://deniselinder.blogg.se/
Denise- Emilias Mamma

haha alltså joo, det blir jag skapligt less på.. men vad ska jag kunna göra? han pratar med det, iofs får jag se allt de pratar om så om jag vill.. men vi har haft så fruktnsvärt mkt bråk om sånt, o han säger jämnt "vad får dig o tro att jag skulle hålla på med någon anna när det är dig jag älskar?" saken är, att det är ju inte det att han kanske håller på med någon, för jag litar ju på han. men inte på dom! o jag blir less så fort jag inte ser vad han skriver till någon,.. o det vet han med.. men han pratar inte lika mkt med dom nu som han gjorde innan Emilia kom.. så det är himmla tur det.. o andra sidan gör jag allt för att han inte ska få chansen o sitta vid msn osv! men jag får VÄLDIGT ofta höra, att jag är så larvig för att jag är så svartsjuk osv..=/

2009-08-17 10:38:14
URL: http://deniselinder.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0