Måndag 3 Augusti

Ibland är det bara så skönt att bo hemma, ibland tänker man såhär "åh, vad mysigt att flytta till eget sen" och ja, det kommer säkert bli mega mys, men om man flyttar hemifrån för tidigt så kommer man stå och säga "detta kunde man väntat med" tror jag! vi har det jätte bra här hemma och jag längar tills vi får eget, men ändå inte.. att kunna ta ansvar och så, det kan jag redan eftersom jag och simon tar hand om vårt barn här hemma helt själva! så det är inte det, utan det är de att här hemma är oftast alltid någon hemma att babbla med och man får skjuss alltid, och det finns ju inte alltid det när man bor själv.

- jag är glad att jag bor hemma än sålänge! :)

men vi kommer att flytta någon gång innan eller precis när jag fyllt 18år, vilket jag gör i Januari.
så jag behöver inte ha ngt brottom med att flytta hemifrån för jag kommer fylla 18 om mindre än ett halvår och fram till dess vill jag bo hemma och mysa med min stora familj, innan man måste ta alllltt på allvar, menar att stå på helt egna ben i en helt egen lägenhet! men det kommer bli mys dåå :) men NU vill jag bo hemma :D<3

Kommentarer
Emelie

Tack så mycket! :D Jag har ingen aning vilket text stil jag har :P Det var en annan tjej som fixade det :) Men kan man kolla på bloggen vilken man har? :D

2009-08-03 17:50:41
URL: http://davidminprins.blogg.se/
Anonym

vad jobbigt att bo hemma när man har barn =/

2009-08-06 19:53:05

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0