Komentar

Madde:
enligt sjukvårdsrådgivningen så får barn i sig samma som vaccinet innehåller i dom tre sprutorna dom får de första året och att barn under 10 år har väldigt svårt att bli smittade av influensan!

Svar:
Tack för din komentar, detta gör mig lite lugnare vad gäller min son! Jag kommer inte låta Neo va så väldigt nära andra barn just under hösten då dom säger att svininfluensan smittas som mest! Så, därför blir det inget öppna förskolan för mig och inte att åka till folk som har barn som går på dagis eller skolan. Kommer heller inte isolera oss helt, men kommer hålla oss ifrån barn som går på dagis och skolan som ligger i riskson osv..
Vill min son det bästa och är livrädd!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0