Kalas



Du är det allra bästa jag har Neo <3
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _


Idag blir det kalas för morbror som fyller 25år, grattis! :)
Sedan ska vi fiska ikväll, så blir nog att baka en kaka tills dess, mums*
Om man nu orkar baka i detta varma väder, hehe. Var ute innan när Neo sov, skönt för han att sova ute i friska luften! Så det blev en kopp kaffe i skuggan med mamma och älskling sålänge.

Någon som kan hjälpa mej fixa lite med menyn i min blogg? jag är inte alls nöjd med den, vill ha väck dom där understrecken på kategorier och lite såna små saker bara.. haha :) Säg till om ni vill hjälpa mej!


Kommentarer
Sara - Mamma till Joline ♥

Svar: Okej, jag gillar att slå in paket :D Haha! Ehm nu ska vi se, man klickar på inställningar så kommer namnet upp direkt så går det att ändra där. JAg tror det ska fungera då :) Prova!

2009-08-07 11:22:24
URL: http://saraelinmarie.blogg.se/
Matilda Carlsson

Jag kan hjälpa dig :) I stilmallen byter du ut alla länk-koder till denna:



a {color: #d41636;text-decoration:none;}

a:hover {color: #333;text-decoration:underline;}



Då kommer bara streket när man har musen över, och det tycker jag e ganska bra ju, för då ser man att det är en länk lätt.

2009-08-07 20:45:54
URL: http://fishtail.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0