Hur gör man?

Vet ni vad? Haha, jag testade precis mina gamla jeans som jag hade innan jag väntade Neo, och jag får på mig dom men dom sitter riktigt tight, jag blir rädd nu.. vill inte bli så smal igen! Nu ska jag gå och äta grädde och ut och gå, hm, bra kombination va?

- Jag vill hålla kroppen i form, men inte gå ner för mycket. Hur gör man?
Vill verkligen inte bli så pinn-smal igen, men jag vill ändå få ner magen lite så det är lättare att få på sig snygga byxor.
Haha, jaja :) Jag är ingen sån människa som bryr sig om vad jag går i eller hur jag ser ut, men för min egen skull så tycker jag det är roligt att shoppa kläder :D och imorgon, ska jag shoppa käder till mig själv!

Kommentarer
Matilda

Jag kan tänka mig att nyttig mat och dagliga promenader med barnvagnen är super för både din hälsa och kropp, liksom för Neo. :)

2009-08-26 18:00:39
URL: http://fishtail.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0