Home sweet home

haha, ja, home sweet home!
Neo åt sitt sista mål nu vid 9-tiden så simon håller på att somna honom, han är vaken lite längre nu pga att han är förkyld :/ stackars liten pojk! <3 Vi hoppas att han blir frisk från den envisa förkylningen snart! Jag och Älskling bär upp Neo till hans säng när han somnat och kanske knäpper på en film, i don't know, eller så bara myser vi och längtar till fredag :) hihi.
Det var trevligt med grannarna ikväll, haha dom är för roliga :) Glad att man har bra&trevliga grannar, det är värt mycket!
Mamma & Pappa sitter fortfarande kvar och babblar med dom andra, ganska kallt ute nu tyckte jag, så vi gick hemåt, Neo skulle ju ändå äta så. Klockan är ju bara halv 10, men vi är trötta som bara den :O hehe. Imorgon spelar min bror match, så vi har huset för oss själva - hoppas lillebror vinner, såklart! :) Jag hann inte knäppa några bilder ikväll, hade fullt upp med att underhålla Neo medans Simon åt, sedan skulle jag äta men då  ville vår granne låna honom, vi umgås mycket med just ett par av grannarna rakt över, och har gjort sedan vi flyttade hit, så vi känner dom väl :) Så hon höll Neo så vi fick äta, för deras mat låg ändå på grillen och var inte klar så! Jaja, nog om denna trevliga kväll. Imorgon vet jag inte riktigt vad vi hittar på, det är sånt som märks i guess! Sov gotttt folk.


Haha, denna bilden togs för någon dag sedan, stooora ögon :D<3

Kommentarer
nathalie

mycket :D haha!

hmm, jag vet inte, hoppas så! Kanske nästa helg? :D

2009-08-22 21:57:00
URL: http://jagochettlilamoln.blogspot.com
Anonym

söva heter det, inte somna :P

2009-08-22 22:49:06

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0