Hem till min mormor <3

GRATTIS MORMOR <3!

Ikväll ska vi hem till min mormor som fyller 59år (tror jag) hehe :) hon är också en "ung gammelmormor" :D haha. Yepp, så vi ska fira henne, kan inte skriva här vad hon ska få ännu eftersom hon kanske läser? hmm, aja. det ska bli trevligt att åka dit iaf och äta god mat som alltid där :)

Idag har vi varit iväg vid sjön och fiskat lite, fick bara ett napp, en liten abborre, som hoppade i igen :) jag släpper alltid tillbaka fisken nästan, stackars dom annars, eller vad säger ni? ;)

När vi kommit hem från mormor så blir det nog att kolla skräck-film ikväll, när lillen somnat då, och utan ljud självklart på Tv:n så han inte stör sig av det, vår lille prins :) Nej, det är inte lika roligt att kolla film utan ljud men Neo går först! :)
Vad tycker ni om för filmer? - själv gillar jag romantiska komedier och sånt skit, men Simon gillar ju som sagt skräck så idag får det bli hans film :P haha - jag kommer skita ner mig, är jätte mörk-rädd, tur att jag har min man jämte mej ;)
Nu ska jag kila. Ha de bra läsare. puss&Kram :* / Mamma E.


Kommentarer
Anonym

Min mormor är oxå ung mormor :) 62 år hon, fick min morbror när hon var 16 och allt har ju gått bra för henne!

Fattar inte varför samhället har sådant problem med unga mödrar nu förtiden. Det borde inte ens hela "unga mödrar" det borde heta mödrar och endast mödrar. Unga mödrar är ju inte sämre på någotvis och det är ingen skillnad. Varför ska alla bloggare kalla sig för unga mödrar, e det mer lockande eller?

2009-08-13 23:33:22

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0