Godmorgon

Neo sitter i mitt knä, nyvaken efter en morgon-promenad i regnet :)
Neo vaknade halv 7, jag gav han flaskan, sedan tog S honom så jag fick sova till 9, snällt<3
Idag är det regnigt och vi vet inte riktigt vad vi ska hitta på idag!

Neo hade också något att säga:
jmiyhn bvnh mm cc dx


(Kanske att pappa gör mat nu?) hhaa.

Ja, som sagt så sitter pappa Simon och matar Neo nu, när han är mätt och rapat så ska mamma Erica smörja in honom så han blir mjuk och slipper klia på sina eksem!
Oj vad det regnar idag, jag som ville att vi skulle grillat idag med, men nej det ser svårt ut just nu. kanske hinner ändra sig, så det blir lite soligt? ne, tror inte det inte :( tråk!
ja brukar inte gillar värmen, men igår var det ganska så lagom - skönt!
Vad ska ni hitta på i helgen? - det är ju lördag! Hmm, vi får la hitta på någonting iaf. Ikvällen när Neo har somnat så ska nog Simon hjälpa mej med PS, om vi orkar :p hehe.
Idag ska vi bara mysa med lillprinsen <3 vilket vi gör alltid, men ändå :D hehe

Ni får ha de så bra sålänge. Kram kram. :* /En Stolt Mamma Erica!


Mamma&Pappa's pojke! <3 BARA VÅR! <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0