Fiske & Ute -dag

Som sagt så har vi varit med Erika & Jimmy + deras barn, ute och fiskat i sjön :)
Jag skulle ju knäppa bilder och lägga upp här ikväll, men nu är det så att jag hade glömt minneskortet i datan sedan jag la in bilderna igår, så förlåt, men bilderna sparades inte :( arh, jag blev så less! S hade ju fottat lite, men jag hade ju glömt minneskortet hemma, sorry! Aja, ni får ha lite fler bilder imorgon istället :D lite extra kanske!
Vi hade det jätte trevligt med Erika & hennes familj, hade massor att prata om, längesedan sist!

Imorgon blir det nog att åka till Erika å Jimmy igen :D Ska bli trevlig som bara deeent!!!!!!
Tack för idag, vi hade super kul och jätte trevligt!!!!!
Märks vilka som verkligen är ens riktiga vänner!!!!

Innan vi ska till E & J m. barn imorgon, så ska vi till staden och shoppa lite till Simon, för hans pengar.
Blir nog ett par skor till honom, han sa att han behövde det, och tro mig, det behöver han :)
Sedan ville han nog köpa något till sin son med, han har nämligen lagt undan lite pengar som han själv vill köpa något till Neo :) Självklart köper vi alltid allting tillsammans till Neo, men det blir ju oftast jag som betalar med föräldrapenningen :)


Vår glada kille <33

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0