Fick en fråga

Anonym:
1.Är Simon aldrig hemma hos sina föräldrar?
2.Hur stort bor ni och hur många syskon har du?
3.Hur tycker du att allt funkar?
4.Varför träffar ni aldrig Neos farföräldrar osv? Kommer ni inte överens kanske...

Svar:
1. Varför ska jag svara på det när Simon har en blogg själv som du kan skriva till?
2. Vi bor ganska stort, i ett hus, och jag har 1 bror :)
3. Jag tycker att allt funkar jätte bra! :)
4. Hur vet du om vi träffar dom eller inte? - Som jag skrivit miljarder gånger innan, jag lägger inte ut något om Simons familj, vem vet vad dom tycker om det? Det är inte min rättighet, så varför undrar du?

Varför vågar du inte stå för vem du är, anonym?

Kommentarer
Anonym

Ne jag bara tänkte att du skriver ju t.ex. aldrig att idag ska vi gå till neos farmor o farfar en säng...

2009-08-19 15:30:47

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0