Jag & Simon blir tillsammans

( får skriva om mig och mitt liv i delar här.. för det är ganska mycket jag tänker dela med mig av nu )

26 November 2007 blev vi tillsammans!

Jag byttade skola pga att jag inte mådde bra i min dåvarande skola, hade panikångest och allt var väldigt jobbigt just då, iaf så bytade jag skola till min kompis skola, vi var mycket bra vänner, fick även en massa nya vänner på denna skolan, särkillt en, som heter Sofie :) vi blev jätte bra vänner och vi umgås nästan hela tiden ett tag och hon var bra vän med Simon eftersom hon var tsm med Simons då bästa kompis P. Men iaf, så var jag mycket med dom i och med att Sofie kände dom men jag kommer ihåg att jag var tsm med en annan kille och simon med en annan tjej, så båda var då upptagna men första blicken och det klickade!! han kunde inte låta bli mig i skolan, gick han förbi mig så höll han armarna runt mig, ja, vart jag än gick i skolan så var simon efter mig, haha :) och jag och en annan kompis stack till Simon en helg och va mycket ute där, sen började skolan igen och den 26 November 2007 blev våran dag, folk sa "ni är väl tsm nu?" vi kollade på varandra och sa, "ja, vi är tsm nu" :) kommer aldrig glömma det... så kära!! Simon var hos mej alltid alltid, och jag sminkade mej i ååår innan simon skulle komma, haha jag ville ju vara fin, men han sov ju hos mej ofta så det blev ju till slut att han såg mej utan smink och jag kände mig trygg med honom, jag kunde då vara den Erica jag ville vara och verkligen va på riktigt! Vi gjorde mycket saker tillsammans, med kompis, utan kompisar, men det var alltid han och jag. i skolan var det alltid vi, jag gick alltid först, han sprang till mitt klassrum när han hade rast osh jag ringde han så fooort jag inte såg han, han smsade mej sena nätter och jag ringde upp, vi var nu ett tillsammans.

- Två hjärtan, ett slag.
. Två själar, ett andetag.

Kommentarer
Anonym

svar: tack :)

2009-08-10 15:36:06
Anonym

oj, jag som skrev^^

2009-08-10 15:36:14
URL: http://fridasfoto.webblogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0