1år & 9månader tillsammans <3

26/8 2009 - Ett helt år & hela 9 månader tillsammans med min Simon idag!
Du & Neo är dom bästa jag har, och ni kommer alltid att vara.
Mina älskade pojkar, det finaste som finns, det finaste jag har.
Jag älskar er, och jag gör det av hela mitt hjärta - Äkta kärlek !
<3



Hela familjen <3


Puss älskling, du är min!

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Jag är uppe sent, brukar ligga i sängen vid denna tiden på kvällen, men känner mig ganska pigg just nu så jag har fixat lite med header'n och menyn, jag får inte till det riktigt som jag vill men det får bli bra såhär sålänge. Vad tycker ni? Neo blir bättre och bättre på att lära sig sitta för varje dag, det går framåt, hihi. Ska beställa hem dopbilder imorgon med, får ju pengar imorgon så! + att det blir shopping av kläder blöjor m.m. Det är babycafé på morgonen, drar nog dit en sväng, det börjar imorgon. Som sagt, så har jag lita svårt för att träffa nya människor, men för min son's skull så måste jag ta steget att kunna öppna mig lite mer nu, för att han ska få träffa folk med, så en Erica ska försöka dra fötterna till babycafé imorgon, men ingen som säger att jag måste, ingen press, tack! Simon är med mig och Neo <3

Nu ska jag snart till sängen. Pussinuss på er - Godnatt / En Ung & Stolt Mamma Erica!


Min glada prins :D
Mamma älskar dig baby <3

Kommentarer
maria

jo de är väl sådär med mig, har rätt ont lite nu och då så kan inte göra speciellt mycket ;/.

Nej jag och jocke är inte tillsammans då han stack...

2009-08-26 22:53:35
URL: http://mariadehlin.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0