10 Augusti - Simon's dag.

GRATTIS ÄLSKLING <3
Vi ska nog ner till stan senare och köpa saker till tårtan, mumma :D
Jag älskar dig Simon, och vår son, mer än något annat, för alltid. <3


Du är mamma's allt Neo, ingen/inget går före dej för mamma och pappa. <3

Morgonen har varit lugn, Simon har spelat Wii idag igen, haha, eftersom han fick ett spel av oss i lördags när han ville bli firad, haha han kunde inte vänta mer. xD iaf, och jag gjorde iordning lillpojken och busa med honom, sedan kom Simon ner och satte Neo i hoppgungan en liten stund, vilket Neo bara ääälskar :) Så kokade jag potatis sålänge, sen mixtrade Simon det och jag matade vår prins, sedan fick han hemma gjord banan puré som pappa simon fixade det med :)) gotttt som bara den om man frågar lillen ;) haha. Sen somnade han gott i vagnen, här jämte mej. hihi.

Erika och jag har bestämt att vi ska ses i veckan, hoppas det blir av :D ?
Satt uppe ganska länge igår för att fixa med Simons nya blogg :) Så nu har vi lärt oss lite saker om bloggen, så jag ska mixtra lite med min design ikväll tänkte jag, när lill killen somnat, för när han är vaken så ska jag umgås med honom, det är det bästa som fiiiiinss :))

Vad gör ni andra idag? - denna regniga dag, eller iaf här har det regnat, det är myyys :D
Tänkte skriva ett inlägg senare om mig själv och min familj lite för att folk ska se vad min blogg handlar om och så, eftersom jag har en del nya läsare, och det var någon som frågade, tänkte ju gjort det igår men då blev det att Simon skulle fixa sin blogg så jag får fixa det där inlägget senare, så kika in ikväll om ni vill läsa det! :)

Nu ska jag gå och mysa med min familiiiiaaa :)) puss på er.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0