Mitt liv




Innan jag blev gravid med Neo så mådde jag fruktansvärt dåligt, jag och simon hade det inte alltid bäst i förhållandet just innan sommaren, vi gick igenom mycket jobbigt, mycket pga att jag mådde så dåligt och det va väl svårt för simon att se mig må som jag mådde och det blev mycket bråk ibland. men vår son förändrade allting, idag är kärleken större än något annat, och jag har aldrig älskat livet mer än jag gör nu, och all lycka är pga dig Neo, du är mammas och pappas hjälte, du är vårat hjärta, vårat liv. Tack för att du kom till oss, min son, jag är evigt tacksam att du finns till och jag ska aldrig släppa taget pojken min, du är mammas älskling alltid. <3 jag ska göra allt för dig, för du är det allra bästa mamma har. <3


Simon & Neo - Jag älskar er så otroligt mycket! :)<3 

Kommentarer
Sofia

Fin bild och fint skrivet :)

2009-04-22 20:39:10
URL: http://sofiabelajouzas.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0