Sagolika Snö

Jag ser det snöar, jag ser det snöar, det var ju roligt, hurra :D
Det är så mysigt när det snöar, och när det är så alldeles vitt ute och kallt, brrr..
Så sitter man inne och dricker varm oboy ( jag dricker dock kall, men ändå )
Det är verkligen helt sagolikt vackert när det faller såna stora snöflingor från himlen
Haha, nu låter jag som värsta poesi-nörden här, men så är det inte ,) hehe
Jag är bara helt förälskad i snö, julen och vintern :) yao, så är det.

Ikvällen kommer Erika och hennes family hit, trevlans, ska äta middag, kanske checka idol m.m
På tal om det, jag är rädd för spöken... man kanske snarare ska kalla det för "andar"
Spöken låter som spöket-casper och han är ju trotts allt ett sött spöke :) hehe.
Nej men, jag tror på andar... sån är jag! Rädd för dom är jag också för den delen.
Kanske låter löjligt, men vi alla är ju olika och jag är en av dom som tror på andar.
Jag vågar inte änns kolla på 'andarnas makt' på tv:n...
Nu får ni uppfatta mig som en jävla mes, men det skiter jag fullständigt i :p

Nahe, om jag ska gå och ta mig en macka till, är så hungrig
Har varit uppe sedan 7,00 imorse, och kl: 8,00 så åkte jag och mamma till mormors dagis :)
Var där i typ en och en halv timme, sedan var det dags för mig att jobba lite.
Sedan efter jobbet så stack jag och mamma och fixade julklapp till min älskling :D hihi
Och även en som min bror ska ge min pojkvän i julklapp, så la ut pengar för det med.


___________

Jag har börjat följa det här 'The secret life of the american teenager' ( stavning? )
Men jag vet inte om jag tycker det har börjat så bra faktiskt,,
Men man måste ju ge det en chans, kanske blir bättre sedan
Har ju trotts allt inte varat mer än typ 2ggr tror jag?

Skriver nog mer senare. Ha det bra! / E älskar S och Bebis



Simon..
Om det inte vore för dig, hade jag inte varit den jag är nu
Jag kommer alltid att vara tacksam för vad du gör och gjort för mig
Du är den som alltid är där, även om jag är som värst ibland...
Så står du ut med mig, Och jag älskar dig över hela mitt hjärta
Vår bebis är det bästa som hänt oss båda, och vi kommer klara det perfekt!
Ni är mitt hjärta älskling, Ni är mitt hjärta <3

 

Graviditets vecka: 30


Kommentarer
Erika

sv: okidoki då äter vi hos er ;D hihi..

jaa du måste berätta! men som sakt å ta vi det när vi ses :D

fatta halt det är på vägen ( eller det va iaf imorse) ^^ är livrädd för att åka bil när det är snö x)

2008-12-12 13:20:58
URL: http://eriikabjoorkman.blogg.se/
jennie (ungmamma18)

haha jaha nu fattar jag de e du som är E och S din pojkvän. se så knäpp jag e :p sorry! XD

2009-01-03 16:11:19
URL: http://jennieocholiver.blogg.se/
jennie (ungmamma18)

haha jaha nu fattar jag de e du som är E och S din pojkvän. se så knäpp jag e :p sorry! XD

2009-01-03 16:11:46
URL: http://jennieocholiver.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0