pepparkakor & lucia

Igår så kom Erika, Jimmy och Miliam hit som sagt :) mycket trevligt! Mamma lagade lassagne som vi åt, mums* :D jätte god! Sedan gick Simon och Jimmy och hyrde film - "Barnhemmet." Den var inte så läskig som jag trodde :p haha. Och idag är det då den 13:e december, vilket betyder att idag är det Lucia, och då tycker jag att man ska baka pepparkakor så jag och älskling gick till affären imorse och köpte pepparkaksdeg, och när vi kommer dit tror ni inte att jag glömt pengarna hemma? arh, men lillebror var snäll och sprang dit med dom :) hehe. så nu är pepparkakorna i ugnen! och lillebror drog med min älskling ut i snön, så nu blir dom nog mulade som satan... brr, får göra lite varm oboy till dom tills dom kommer in, måste vara kallt ute :) mysigt! vi har ju snö här i vår lilla by nu med ;D wiehooo! hahaha.


Sedan vann ju Kevin idol igår, hoppades på att han skulle vinna hela tiden
under idol så det var kul :p
Fast Alice är också duktig, och har ett fint namn med för den delen. hehe.
Jaja, åter till idag, det händer nog inte så mycket här idag tror jag...
Pappa ska ha lite gäster, sedan inte mycket mer tror jag.
Nu är det bara 11 dagar kvar tills julafton :D åh, vad jag längtar ! hihi.
Bebis hade en sån hicka inatt med, haha så mysigt att ligga där och känna det tickandet.
Kände även hur den vände och vred sig, kanske är lite jobbigt med hicka? vem vet? haha :p
Låg vaken länge inatt och kände min lilla bebis där inne sparka, åh jag blir så glad av dig <3
Barnmorskan på tisdag, hoppas att allting går bra!!!
Nu sprallar det i magen, bebis vaknade nog nyss :D hihi.
Så nu ska jag och min bebis i magen gå och äta lite lassagne sedan igår, mumma* :p
Skriver säkert mer sedan men magen är hungrig så måste kila.

Puss på att det är snö / E & Bebis



hahaha våra pepparkakor :)


och det är ju som sagt Lucia idag så får bli en sånhär bild med!

Graviditets vecka: 31

Kommentarer
ZizOor ;)

MEN BILDEN PÅ JULE KUKEN DÅ HAHA :D<3

2008-12-13 15:33:46
URL: http://xericaaa.blogspot.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0