Läsa bok är mys

Jaha, min babe och min lillebror cyklade precis till maxi för att köpa något spel till min bror, CS eller något :p Mamma min fixar lite i köket så jag satte mig och fortsatte läsa i min bok som jag börjat på för några dagar sedan, ovanligt att jag läser böcker, brukar vanligtvis inte hända men mot mina förvåningar så är det riktigt mysigt att sätta sig med en bra bok och bara läsa lite, skönt att kunna koppla av lite, ännu bättre när bebis sprattlar där inne också, det gör det hela mer mysigt! Boken som jag läser heter "hjärta mot hjärta" och är skriven av "Penny Jordan." det är ingen författare som jag känner till men boken är bra och handlar om en kvinna som bott i London i hela sitt liv och försörjt sin lite yngre syster efter deras föräldrars bortgång. Och sedan får hennes syster tvillingar och gifter sig (dock inte med tvillingarnas pappa) men då slipper iaf systern försörja dom alla 3 så hon bestämmer sig för att flytta till landet och ta det lugna, där stöter hon på mycket bra och även lite "problem" eller vad man ska kalla det för, än sålänge har boken varit mycket spännande, men vi får se längre fram om det håller sig, man får hoppas ju :) hehe. jaja,, åter till att boysen cyklat till maxi, dom lovade även att köpa med sig hem en påse med lös-godis till oss, mumms* jag är gottesugen ikväll :p hehe. mamma och jag har suttit och kollat på Rögle - Linköping (ishockey) ikväll, det blev oavgjort och förlängning :/ tråkigt! 5-5 blev det iaf,, tro det eller ej men jag tycker det är ganska kul att kolla på hockey xD haha!


____________

BDB är inte alls lika roligt eller intressant längre alls, enligt mig
Funderar på att lägga ner den helt, men sånt säger man men det blir la inte av
Men vi får se om ett tag om jag tar väck den eller behåller den.

Imorgon är det även "The secret life of the american teenager" på tv:n.
Tror det är kl: 20:50 ?

På tal om Graviditet
Jag har börjat känna av hur extremt törstig jag har blivit den senaste tiden
Och att jag även behöver gå på toaletten stup i kvarten, märks att det börjar närma sig nu...
Idag är det 2 månader och 8 dagar kvar till Beräknad Födsel, sedan vet man inte om det blir tidigare eller senare
Har inte kännt av halsbränna på ett tag nu,, känns så himla skönt! Ska till BM på tisdag som sagt, undrar vad mitt HB ligger på nu, om järnet är sämre nu så... blir jag besviken på mig själv!
Nu börjar den lille/lilla i magen att hicka, åh det är så mysigt :D hihi
Undra om det är en liten flicka eller pojke där inne, man kan ju inte vara 100% säker.
Får la vänta och se, undrar även hur den ser ut där inne, nog för att den kommer vara lik sin pappa det vet vi nästan
Men ändå, alla är ju unika :)
Eftersom att S (min pojkvän) har mörk-brunt hår, medans jag är blond
Han har brunare hud än jag, alltså han har lättare för att bli brun på sommaren
Medans jag har ett piggment som är så blek så blek
Sedan har han is-blå, och världens vackraste ögon :o
Medans jag har lite blandat, blå/gröna...
Ah, nej men det blir nog mer likhet av S på vår lilla/lille eftersom han
är lite mörkare i hy och hår än mig.
Han är helt svensk och vit så, men blir lättare brun
medans jag är en blekfis, så ni förstår rätt ,) hehe.
Men vi får la se :D Nu ska jag kila vidare och kolla lite på andra bloggs :p
Ha de göttanssss / E älskar S och vår Bebis <3


Graviditets vecka: 31

Kommentarer
Cassandra

Svar: Om det blir en tjej tycker jag absolut Novelia, det är ett av det finaste namnen som finns :) Det ska mitt barn heta om jag får en dotter någon gång :)



Kram

2008-12-14 17:43:40
URL: http://unikacassandra.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0