Julen

Jaha, nu har julen varit, mysigt mysigt men vi har inte haft någon snö alls, lite tråkigt faktiskt :/
Tänkte ta lite bilder sedan på våra julklappar som vi fått jag&älskling, får se om han har batteri i kameran

_ _ _ _ _

Vi ska snart baka muffins, fick en muffins-bok av min älsk i julklapp :D
Eftersom jag verkligen ääälskar muffins, gottigottgott! :p
Sedan har han lovat att lägga in bilder från kameran så ni ska få en mag-bild!
Men nu säger pappa att det är unga-mödrar på tv:n om några minuter....
Så får baka efter det, sedan blir det mag-bilder till er som vill se!
Vill påminna er om, att jag tänker fortfarande inte lägga ut allt för mycket
mag-bilder, eftersom jag vet om att det finns folk som läser min blogg
bara för att snoka i min gravditiet, folk som jag tycker illa om, som gjort mig illa!
Men dom här bilderna blir till er andra unga-mammor, för att ni ska få se :)
Eftersom ni lagt in så jag fått se era, får ni se min bebis-mage!
Rättvist ska det vara! Så det är för att ni frågat som jag lägger in..
INTE för att snokare ska få se... dom får väl se ändå, men det är inte för er!


PUSS från mej och vår vackra bebis i magen ! <3

Graviditets vecka: 33

Kommentarer
Kattis

Åh, tackar så mycket.

Ja, det är jag som skapar dessa. ;D

Det går också att beställa andra färger och så om man vill.

Det finns kanske lite andra saker under smycken på bloggen som aldrig kom med på hemsidan.

Ha det gott!



2008-12-30 18:36:19
URL: http://kattis11.blogg.se/
frida

Vad fick din pojkvän av dig nu då :D

2008-12-31 21:52:11
URL: http://vincentsmamma.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0